Nu känns det som att jag är tillbaka på riktigt...

Tjocka slöjor av dimma vackert böljande över fälten. Solen som just börjat stiga på en molnfri himmel. Vattnet som en spegel denna vindstilla lite kyliga morgon.
Bättre start på dagen är det svårt att få.



Passerade Lagnöbron 05.20 med ett växande leende.

En riktigt bra dag på jobbet med förändringsarbete med våra lärmiljöer, både tillsammans med barnen och utan barnen. Viktigt att de är med och känner delaktighet där de ska spendera sina dagar och växa som individer och som grupp. Men även att få överraska barnen med våra väl genomtänkta nyheter gör det lite extra spännande för dem.

Jag var inte ett dugg trött när jag åkte hemåt igår. Visserligen slutade jag tidigare än i måndags, men lika många arbetstimmar. Känner mig redan i fas efter semestern. Tror aldrig att jag tidigare kommit igång så här fort tidigare. Infasningen brukar ta minst en vecka.