En helg med ljuvligheter & påfyllnad av energi...

Helgen bjöd på mycket ljuvligheter. Utevistelse i det vackra vinterlandskapet i form av en tyst meditativ promenad runt Sanden i ensamhet med Selma, korvgrillning nere vid sjön med familjen och en trevlig energigivande promenad ut till Olsön med Ida och Selma. Mys inne i värmen från både rörspisen i vardagsrummet och vedspisen i köket. Dekorerade klart runt Englas pepparkakshus. Tog ett långt hett bad medan jag tittade på filmen "Under Toscanas sol" för vilken gång i ordning vet jag inte. Och slog in de sista julklapparna, så nu är de placerade bredvid granen (fick inte plats under).

Nu är jag redo att välkomna julhelgen med kärlek, omtanke och ro.

Bjuder på ett gäng härliga bilder från min helg och hoppas att det landar skönt även i just dig.

God jul önskar jag dig ❤️
.











Lämna gärna ett litet klick på hjärtat här nedan om du gillar mitt inlägg.
❤️⬇️
Tack på förhand!!


#1 - - Hannas krypin:

Det låter som en helt fantastisk helg. Vi har så mycket kvar att göra inför jul men jag stressar inte upp mig. Vis av tidigare jular vet jag att det kommer ordna sig ändå.

Svar: Klokt av dig! ❤️ Önskar dig en fantastisk jul. 🎅
Sandra Vulkan