Guldkant på min dag...

Möttes av ett otroligt värmande och fint meddelande från Engla igår var jag vaknade, som gjorde mig lycklig i själen. Bättre start på sin födelsedag är nog inte möjligt.
45 år blev jag igår. Upplever det som en väldigt bra och mogen ålder. Massor av livserfarenhet, kärlek och mestadels härliga minnen blandat med framtida drömmar. Samtidigt kan jag stanna upp och njuta av nuet.
Efter lite stallfix passade jag på att baka nyttiga biskvier som jag hittade recept på när jag fortfarande låg kvar i sängen och skrollade runt på Instagram. Blev super goda!!
Dessa tillsammans med nyttiga minisemlor bjöd jag mig själv på när vi fikade på eftermiddagen. 
Solen lockade ut mig och jag landade för att stanna nästan hela dagen i solskenet, med en paus på fikat då.
Sällskap av Torkel och Selma

Fick ett flertal fina presenter av mina kära!
Vid halvfyratiden tog jag mig ett ljuvligt bad med ett glas Cava och piffade till mig lite extra inför ett stadsbesök med familjen.
Middag avnjöts på en av mina favoritställen i Norrköping, Vila. Ett glas Prosecco tillsammans med Engla som drack en cocktail innan maten serverades kändes extra mysigt och satte guldkant på min dag. 
Supertrevligt avslut på födelsedagen!!

Pommes och räkor
Aperol Spritz till efterrätt 
Nellie anslöt till efterrättsdrinkarna.