Euforin sitter i än...

Idas otroligt behagliga och trygga röst vaggade in mig i en skön meditation där jag hela tiden märkligt nog låg steget före. Jag mötte mina mor- och farföräldrar under några ljusgröna hängbjörkar på en ljuvlig äng av böljande gräs. De hjälpte mig att kapa banden till platser och personer från mitt förflutna som jag inte längre önskar i mitt liv. Jag som barn, ca 3-4 är kom gående. Jag kramade om mig själv och berättade hur stolt jag är över mig som barn och hur älskad jag är och alltid varit. Sedan tog mormor och farmor barnet (som var jag) i varsin hand och tillsammans vandrade de alla fem iväg över ängen.

Jag har levt på den euforin som detta gav mig sedan i söndags förmiddag. Och jag har känt mig starkare, piggare och mer älskad än någonsin. En magisk inre resa som följde efter en skön yogasession hemma hos Ida.

Min intuition fick leva ut i sin fullo och ingen är lyckligare än jag för det.

Tack Ida!! 🙏❤️


Ljuvlig bukett från min granne Maria, Ekö blomsterodlning, som säljer vackra blomsterbuketter vid vägen på helgerna.