Ett stort tack! ❤

Jag vill börja med att tacka er alla som läser mina inlägg om mina dagar, mina tankar, mitt liv just nu! Det är ni som gör det värt att sätta ord på hur jag mår och upplever allt som händer med mig och runt mig. Tack för att ni gillar, genom att trycka på hjärtat (mobilversionen) och gilla-knappen (dataversionen) och delar mina inlägg på era olika sociala medier!! Ni har hjälpt mig att få kontakt med fler personer som kämpar med liknande situationer som jag. Ni alla hjälper mig att uppnå en del av målet med mitt bloggande.

Så återigen TUSEN TACK!! ❤

Mitt andra mål med bloggandet är att få möjlighet att sätta ord på mina känslor och att försöka förlika mig med att jag är sjuk, troligen kroniskt sjuk. Detta är något som jag inte kan ta in och förstå, men för varje gång som jag skriver om det så tvingas jag att tänka på det, och varje gång som jag läser igenom orden som jag skrivit så blir det en smula verkligare... Så tack för att ni gör mitt skrivande meningsfullt genom att ni läser och kommenterar! Ni ger mig mer styrka än vad ni anar! Utan mitt skrivande skulle jag lätt kunna grotta ner mig i sorg och känna mig ännu mera isolerad från världen runt omkring. Men nu vet jag att jag finns med ute i hela världen ända uppifrån nordligaste Sverige till sydligaste Europa, i USA i väst och i Thailand i öst. Och därimellan bl.a Norge, Danmark, Irland, Turkiet, Polen, Cypern, Spanien, Tjeckien, Canada, Finland...

4 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Badrumsdetaljer, Diagnosutredning, Leukodystrofi, Neuroinflammatorisk sjukdom, Neurologisk sjukdom, Sjukdom, Tacksam
#1 - - Tori Johansson:

Det låter som du är mycket piggare nu. Hoppas det håller i sig. Tänk så långt man kan nå på Internet. Ha en fin helg. Kramar Tori

Svar: Kramar ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Gunilla:

Vad glad jag blir! Du det är inte helt fel med cybervärlden.Hoppas såå för din skull att du blir bättre❤ Kram Gunilla

Svar: Tack finaste du! ❤ Kramar
Sandra Vulkan

#3 - - Mamma ❤ :

Jag läser och gillar varje dag. Hoppas att du mår bättre av den nya medicinen . Ha en fin fredag med dina nära och kära. Kram 💞💞💞

Svar: Kramar ❤❤
Sandra Vulkan

#4 - - Anonym:

Du hjälper andra☺ / Mikaela

Svar: Kramar finaste du!!! ❤
Sandra Vulkan