Jag borde få må bra...

Att morgon efter morgon vakna av denna bitande smärta i huvudet är otroligt jobbigt. Det sätter tonen för resten av dagen...
\n
\nAtt dag efter dag känna hur orkeslösheten har ett starkt fäste om min kropp och lägger sig som en tät dimma runt mig, gör inte mina dagar speciellt trevliga.
\n
\nJag kämpar dock på och vill vara en del av semesterfirandet. Vill vara mitt glada och sociala jag. Men jag får gång på gång inse mina begränsningar och bli den trista, trötta och osociala person som jag har svårt att förlika mig med. Jag hoppas att våra vänner förstår, för jag orkar inte förklara mig hela tiden...
\n
\nIgår morse bröt jag ihop i vår båt pga en liten bagatell. Det var i och för sig ganska så väntat efter mer än fem dygn i detta skov. Men ändå så onödigt, för jag tycker att jag borde få må bra och slippa utsätta både mig och mina kära för detta...


#1 - - Magdalena Magnusson:

Smärta gör en otroligt trött! Jag är en vän som förstår och jag vet att du har många fler❤Hoppas verkligen ditt skov vänder snart❤❤❤/ Mikaela

Svar: Åhhh tack finaste Mickis!!! ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Mamma ❤:

Hoppas att du mår bättre idag och kan njuta av din ledighet. Kram ❤❤❤🐕🐕❤❤🐎