Pigg och glad!!

Hoppas att jag via gårdagens inlägg kunde peppa fler att börja röra på sig lite mer. Min vän och kollega Mickis hakade snabbt på iallafall och ska börja gå fler raska promenader. Vi ska kolla om vi kan rasta ihop och då ta en promenad i Vrinneviskogen som ligger precis vid vårt jobb. Tänker att nästan alla, som jobbar, borde kunna gå minst 30 minuter på sin rast. Då behöver en inte ta av sin fritid ifall det är svårt att få tid till träning. Eller gå upp lite tidigare på morgonen som jag gör vissa dagar. Du kommer att tacka dig själv efteråt!

Igår morse var jag såå trött men jag gick ändå upp och körde ett intensivt magpass på ca 20 minuter innan jag hoppade in i duschen. Är övertygad om att just denna stund av fysisk aktivitet som gjorde att jag kände mig pigg hela dagen. Det blev både ett jobbpass på ca 7.5 timmar och ett avdelningsmöte på 2 timmar. Ändå hade jag energi kvar till uppröjning i köket med tömning och fyllning av diskmaskin, avtorkning mm och en rask promenad med vovvarna. Det underbara vädret gjorde nog sitt till också!



Ha en fin tisdag! Ikväll ska vi ha vår årliga internationella familjefest på jobbet!! 

Du missar väl inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg?! ❤⬇️ Kramar
#1 - - Anonym:

Hoppas även du får en fin tisdag😃❤/Mikaela

Svar: Tack!! det fick jag 😀💕
Sandra Vulkan