Nästa person till rakning...

Då var det Örjans tur att vara sängliggande... I söndags morse vaknade han med nästintill igensvullen hals. Då jag vet exakt hur det känns så tycker jag oerhört synd om honom. Och hoppas att han snabbt kryar på sig och slipper min enormt jobbiga envisa hosta. 

Efter ännu en natt med ytterst minimalt med sömn (sammanlagt ca en timme och 45 minuter) satte jag mig igår morse i bilen och körde in till jobbet. Det gick hyfsat bra trots sömnbrist och dimma. Endast ett fåtal bilar ute på landsvägen och för ovanlighetens skull inga djur. Ovant dock för mig att köra då jag annars alltid är Örjans medpassagerare till och från jobbet.

Efter arbetsdagens slut åkte jag hem till min fina Malin och vilade fram tills att vårt arbetsplatsmöte på kvällen började. Hostade mig igenom mötet och åkte tillbaka hem till Malin för lite nattlig sömn. Fick lite effektiv hostmedicin av bästa Mickis och bad till högre makter om att få sova. Fick en mysig och välbehövlig pratstund tillsammans för att komma ifatt med sånt som vi missat i varandras liv under de senaste veckorna, innan jag kröpner i sängen. 



Kramar och tack för att du klickar på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke... ❤⬇️

#1 - - Mamma ❤:

Hoppas att din hosta snart blir bättre. Kram till dig och Örjan om ett snabbt tillfrisknande. 😷😷❤❤

Svar: Tack från oss båda! ❤❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Krya på er båda❤❤❤/ Mikaela

Svar: Tack fina du! ❤❤❤
Sandra Vulkan