Afterwork & regnbågsfärgad feminism..

Spenderade min lediga eftermiddag i Vasaparken  igår. Solen sken och jag körde några övningar med mitt gummiband. Valde solen framför gymmet. Kom på mig själv att oroa mig över vad andra människor i parken skulle tänka om mig när jag tränade på filten. Varför lägger jag energi på vad andra ska tycka och tänka? Jag gör väl som jag själv vill...

Sedan tog jag en afterwork/middag på Brödernas tillsammans med några kollegor innan vi gick på Linnéa Claessons föreläsning på De Geer. En makalöst fantastisk kvinna som sprudlade med sitt regnbågsfärgade vackra hår. Tankades med många tankeväckande tankar, framtidstro och energi. Men också en oro över bristen på mod och civilkurage i vårt samhälle.


Visa civilkurage och våga vara feminist!!


Glöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg!!
❤⬇️
Tack snälla du!!

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, träning;
Taggar: Linnéa Claesson, afterwork, civilkurage, feminist, föreläsning, mod, människosyn, träning, träning i parken, workout
#1 - - Anonym:

Intressant dag👍/ Mikaela

Svar: Ja det var det!! 😍
Sandra Vulkan