Den vackra sensommaren...

Som ni alla vet så älskar jag sommaren med sol och värme och kan ofta få en känsla av vemod när hösten närmar sig. (Även om jag sedan ändå kan tycka att hösten är lite mysig.) Men innan hösten tar vid så får en inte glömma att njuta av den vackra sensommaren med de ljuvliga soluppgångarna på väg till jobbet och smått magiska dimman som ligger över fälten. 


De allt kyligare nätterna möter värmen som dagarna bjuder på. Och en får inte förglömma den fina ljungen som pryder dikeskanter och mynningen av skogspartier.


Jag väljer att idag skriva om detta då jag inte orkar och vill skriva om mitt sviktande mående igen, även om det igår gick åt motsvarande håll än de tidigare dagarna.
Håller nu tummar och tår för att jag ska få en bra helg!


Ett litet hjärtklick från just dig om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke skulle göra mig väldigt glad!






#1 - - Anonym:

Varför kan vi inte bara få må bra?😡❤❤❤Härligt med sensommar och vackert❤❤❤/ Mikaela

Svar: För att vi är starka mig att testas om och om igen... ❤
Sandra Vulkan