En bra dag helt enkelt...

Fick mig äntligen en natt med betydligt mera sömn än de senaste nätterna. Kan väl inte säga att jag vaknade utvilad och pigg när mitt alarm ringde 04.45, men ändå tacksam över att ha fått sova lite mer än 7 timmar.



Det blev ett skönt styrkepass på gymmet, det var länge sedan som jag så svettig utan någon konditionsträning. Och ändå körde jag inte en enda maskin, allt jag gjorde hade jag kunnat göra hemma. Använde mig av träningsmatta (lite tjockare än en yogamatta), en kettlebell och hantlar. 


Promenerade sedan iväg till jobbet och en härlig kompetensutvecklingsdag som gav mig mycket positivitet och glädje inför det som komma skall. Bland annat arbete ned barnen och vårt prunkande fantastiska trädgårdsland. 



Under kvällen körde jag två gånger 15 minuter på min älskade Fitnessplate och npgra övningar med mina styrkeband (gummiband) fastklämda i dörrens överkant. Så skönt innan läggdags!

Min högre rabatt hos TrendRehab på 25% gäller denna veckan ut, så passa på nu ni som är sugna på något.


Tack för alla hjärtklick och fortsätt gärna med dem!!!


#1 - - Anonym:

Härlig och bra dag vi hade igår😀/