Cowboys och Cowgirls på äventyr...

På resande fot redan klockan 06.30 en lördagsmorgon. Det är helt okej att gå miste om en sovmorgon när en vet att det sitter en väldigt förväntansfull kille i baksätet och sover.

Vi lovade nämligen min bästa vän Jesicas son Oliver redan i påskas att vi skulle åka med honom till High Chaparal. Och nu var det äntligen dags! Vi fick även med oss Tindra.



Älskar att få dra på mig bootsen, flanellskjortan och cowgirlhatten och kliva rakt in i Vilda västern och se barn och vuxna leka tillsammans på lika villkor (i många fall iallafall). Och kliva in på en saloon som om jag vore en äkta cowgirl och drömma mig bort.



High Chaparell bjuder även på så många vackra detaljer som jag görna skulle vilja ha hemma på gården.





Tyvärr så hade vi otur med vädret och både mitt och Olivers mående periodvis. Men det vi gjorde och hann med vägde upp det. Och en nöjd Oliver var det viktigaste av allt!


Hoppas att du gillar detta inlägg och vill lämna ett litet hjärtklick här nedan! 
Tusen tack på förhand snälla du!!





#1 - - Anonym:

Ja just det, det var det häftiga äventyr ni skulle på😀/ Mikaela

#2 - - Angelica Wåhlin:

High Chaparal är ju så kul!

Svar: Jaa visst är det!!
Sandra Vulkan