Härlig morgonträning & Blixtnedslag...


Igår var det en ganska så händelserik dag på gott och ont...

Jag startade min gårdag med 5.5 km löpning, följt av powerwalk och en halvtimmes styrketräning innan jobbet. Jag kände mig ovanligt stark och full av energi! En härlig känsla!!



Fick sedan mycket praktisk gjort på jobbet och vi börjar nu bli redo att ta emot hela barngruppen efter deras sommarledighet på tisdag nästa vecka. Är så nöjd med miljön på avdelningen, så ljust och inspirerande!




Efter jobbet var vi och tittade på en lägenhet åt Engla och hennes kompis Agnes, som de ska bo i veckorna nu kör de börjar i gymnasiet. Kommer att bli så himla bra!

På vägen hem ringde Tindra och sa att blixten slagit ner hemma och att det luktade bränt om uttaget i väggen som det smällde i. Hon hade efter första smällen dragit ut alla kontakter i huset. När vi kom hem upptäckte vi att blixten slagit ut vår stora tv i vardagsrummet och bredbandet. Suck! Och jag som sa under dagen att jag tycker att det är mysigt när det åskar och mullrar...


Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke.
Tack snälla du!
#1 - - Anonym:

Mysigt med åska, men med respekt😍/ Mikaela

Svar: Ja... Saknar dig, hur mår du vännen? ❤❤
Sandra Vulkan