Soluppgång, fredagsfys & trötthet...

Nu är första arbetsveckan för denna termin avklarad. Och det har känts så himla bra i mitt nya arbetslag och i de nya lokalerna som jag visade bilder på i gårdagens inlägg. Dessa lokaler var tomma innan sommaren och de få veckor som vi jobbat under sommaren har vi inrett stunder då det passat.

Men hur bra jag än trivs på jobbet då är det underbart med helg och ledighet! Vila, träning och bakning väntar mig nu. Jag älskar att vara hemma och bara göra det som faller mig in!!

På väg in till Norrköping igår morse fick vi uppleva denna ljuvliga soluppgång när vi lämnade ön.


Gårdagen började jag på gymmet med ett tufft styrkepass. Mitt ena knä krånglade lite, fel knä, alltså inte mitt vänstra som brukar vara bråkigt utan det högra. Det hugger till i det lite då och då. Håller nu tummarna för att det är snabbt övergående...


Jag var väldigt trött och illamående under kvällen igår så det blev inte så sent för min del. Såna kvällar finns det inget skönare än att få krypa ner under tyngdtäcket och lägga huvudet på min sköna kudde och bara somna...
(Tyngdtäcket kommer från TrendRehab och även på detta gäller min rabattkod Sandra som ger dig 25% rabatt... Se tidigare inlägg, från den 7/8, för länk.)


Ett klick på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg och vill läsa mer om mina dagar gör mig på så gott humör!
Tack på förhand!!


#1 - - Anonym:

😍/ Mikaela