Kärlek & Första advent ❤

Började ännu en dag med en frisk promenad i soluppgången men gick en annan runda än i förrgår. Vackra vyer finns överallt här ute och det är en fröjd att kunna stå utanför huset och fundera på vilken av alla fina rundor vi ska ta just denna gång. 





Igår blev det än sväng ut till Uvmarö och tillbaka. Plockade med mig ett gäng kottar hem till att smycka adventsljusstaken med. Hade hoppats på att hitta stora öppna fina tallkottar men självklart var alla slutna och frostiga så här års (borde jag ju ha vetat).

Igår fick vi upp stjärnor och ljusstakar i våra fönster så nu är det adventsfeeling i huset på riktigt.



Igår var det även vår 12-åriga bröllopsdag ❤ så vi bjöd varandra på lite extra kärlek på olika vis. Och mindes tillbaka till den stora underbara dagen med den fantastiska festen, vilken dag det var!


Under hela gårdagen försökte jag att ignorera huvudvärken och orkeslösheten som den för med sig. Jag ville så gärna göra julfint här hemma för min familj, fick dock lov att gång på gång ta små pausar när ingen i familjen såg mig. Är så förbenat trött på att de ska behöva se mig må så här dåligt...


En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, Livet på gården, Natur, sjukdom;
Taggar: Bröllopsdag, Ekö, Livet på gården, Sankt Annas skärgård, Skärgårdsliv, kronisk huvudvärk, kärlek, neurologisksjukdom, orkeslöshet, skarp smärta, skov, soluppgång i skärgården
#1 - - Anonym:

❤❤❤/ Mikaela