Tack! & Stegrande smärta med yrselattacker...

Vill såklart börja med att tacka er för era tankar kring vårt blivande duschdraperi. Flest röster har, till min stora glädje, det beiga tyget fått. Så det är det tyget som jag kommer att satsa på. Blir spännande att se hur det blir när det blir klart...



Min gårdag började aktivt redan klockan 04.30 då jag gick upp, drog på mig mina gymkläder, rastade hundarna och tog sedan ut hästarna i hagen, utfodrade dem och katterna innan jag satte mig i bilen bredvid min privatchaufför.

7.5 km löpning följt av lite styrka. Sedan slog min skarpare huvudvärk till och jag var tvungen att lägga mig ned en stund. Hade egentligen ganska så ont redan när jag vaknade men hade hopp om att kunna träna bort den, vilket fungerar i 8 fall av 10. Och efter löpningen kändes det rätt så okej. Det blev dock sämre när jag tog i med ren styrka. Så nu har jag lärt mig att inte ta i med musklerna under en lite sämre dag utan endast ägna mig åt kondition då.



På jobbet blev jag väldigt yrslig och fick sätta mig på golvet för att förhindra en svimning, när jag förklarade hur jag mådde för mina två närmsta kollegor. Hade det inte varit för dem så hade jag nog gett upp och på något vis sätt till att komma hem. Men de är fantastiska och förstående så jag kunde återhämta mig och sedan blev dagen bara bättre och bättre. Och jag fick massor gjort, både med barnen och praktiskt vid datorn mm. Huvudvärken höll sig hanterbar hela den resterande arbetsdagen, även om jag på eftermiddagen kräktes av smärtan.

Hemma däckade jag vid 19-tiden i soffan. Efter en kopp Kvälls ro (te) kämpade jag mig uppför trappan till sovrummet och den lockande sängen...


Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg eller vill visa din omtanke så blir jag glad!! ❤⬇️ Tusen tack på förhand snälla du!

En kommentar publicerat i Allmänt, Djur, Förskola, Hälsa, Hästliv, Livet på gården, diy, inredning, sjukdom, träning;
Taggar: Hästliv, Nordic Wellness Mirum, Skärgårdsliv, Svanen förskola, cardio, fitness, förskola, gym, inredningsdetaljer, konditionsträning, kronisk huvudvärk, livet på gården, löpning, made by me, mitt älskade jobb, neurologisksjukdom, rostiga nycklar, rostigt gammalt hänglås, silverskedar, skedkrokar, stegrande smärta, styrketräning, tallrikshylla, träning, workout, yrselattacker
#1 - - Anonym:

Hoppas huvudvärken gått att sova bort❤❤❤/ Mikaela