Knivskarp smärta...

Inte helt oväntat vaknade jag igår med knivskarp huvudvärk, den värsta på länge. Så att åka till jobbet, eller gymmet, var Inte att ens fundera över. Nattens sömn var orolig, det kröp i kroppen och jag önskade flera gånger att jag haft mitt tyngdtäcke på mig, men det låg kvar nere i soffan och dit orkade jag inte gå.

Låg kvar i sängen länge innan jag till sist tog mig upp, för att jag var så otroligt kissnödig. Förflyttade mig sedan ner till soffan där jag höll till nästan hela dagen för att vila bort smärtan och ladda energi.



Te, bananbröd, tyngdtäcke, levande ljus, en värmande & sprakande brasa i kaminen, fotmassage och nackmassage. Tappade sedan upp ett hett bad med en väldoftande badbomb från Lush i London. 
Bättre än så går det nog inte att göra för sig en grå kylig dag med huvudvärk och noll med ork.


Ett litet hjärtklick från just dig muntrar all tid upp mig
❤⬇️
3 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom;
Taggar: Massagevännen, TrendRehab, kronisk huvudvärk, massagekudde, neurologisksjukdom, orkeslöshet, skarp smärta, skov, yrsel
#1 - - FSHD Daniel:

Låter jobbigt. Hoppas huvudvärken släpper och att du känner dig piggare snart :)

Svar: Tack! ❤
Sandra Vulkan

#2 - - Anonym:

Mysigt, men jobbigt❤❤❤/ Mik

#3 - - Anonym:

Mysigt, men jobbigt❤❤❤/ Mikaela