Som natt och dag...

Två dagar som varit varandras kontraster, mer tydligt än så här kan det knappast bli. 

I torsdags mådde jag skit rent ut sagt. Huvudvärken var knivskarp, orken nästintill obefintlig och troligen hade jag lite feber också. Jag frös hela dagen trots tjocka tröjor och jag hade svårt att känns någon glädje alls. På rasten på jobbet höll jag på att svimma och fick spendera nästan hela rasten liggandes på golvet i personalrummet med benen högt. Samlade mig dock och fixade att jobba hela dagen. Somnade sedan redan vid åtta, totalt utmattad.

Igår vaknade jag lite piggare, den extra sömnen gjorde nog sitt. Tränade lite tillsammans med Pillan på gymmet vilket piggade upp mig rejält. Var glad och energisk hela arbetsdagen även om huvudet spökade lite mer än vanligt. Avslutade gårdagen med en mycket god och väldigt trevlig middag hos fina Johanna och Jompa tillsammans med Örjan och Adam.

Tänk att två dagar efter varandra kan se så helt olika ut...


#1 - - Anonym:

Med mycket smärta, mera trött, mera deppigt, mindre smärta, mera energi, orka se mera positivt, bättre dag. Känner så väl igen❤❤❤/ Mikaela

Svar: Ha tyvärr har vi båda mycket erfarenhet av detta... ❤
Sandra Vulkan