Ut med det negativa...

Att få kliva in i en sal där en grym instruktör väntar och sedan få köra slut på sig är nog det bästa möjliga för att få ur sig allt negativt som ibland tar upp onödig plats i ens sinne.



Igår morse var det just så för mig. Många jobbiga tankar och oro som jag behövde få utlopp för. Det var därför extra tur att det inte var yinyoga eller någon annan meditativ lugn yoga som väntade utan ett tufft Soma move pass. Det snabba aktiva flödet av rörelser som kräver uthållighet och styrka tillsammans med den pustande andningstekniken var precis vad jag behövde. Svetten rann och musklerna i lår och armar/axlar kändes mer än väl. Och jag log mitt första leende sedan jag klev ur sängen ett par timmar tidigare. Körde sedan lite mage tillsammans med min fina vän Pernilla, innan dusch och promenad till jobbet. 



Innan läggdags igår kväll satte jag mig i min älskade fotmassage (Air footmassager från TrendRehab). Rabattkod Sandra ger dig ytterligare 20% i rabatt på det redan nedsatta priset.
#1 - - Anonym:

Trevlig fredag🤗/ Mikaela