Hela familjen äntligen samlad ❤

I fredag kom äntligen Adam hem efter jobb på isbrytare och Magaluf-resa! Som jag längtat!!! Även Engla kom hem efter två veckor i Norrköping. Och såklart Tindra. Familjen är samlad, en lyckokänsla fyller mig från topp till tå. 

Adam och Örjan drog redan strax efter fyra igår morse till Öland för köp av en snöplog till vår lilla traktor Iris. Jag vaknade till men somnade så småningom om igen och vaknade inte förrän vid halv nio av solen som sken rakt i mitt ansikte. Jag låg kvar en stund och märkte till min glädje att huvudvärken var nere på min normala dagliga nivå.

Efter att ha känt efter ett tag bestämde jag mig (säkert till vissas förskräckelse) för att ge mig ut på en försiktig löprunda innan värmen steg ute. Det var en skön befrielse!! Och jag mådde så bra efteråt.



Hann baka bananbröd, njuta i solstolen ett par timmar och få i mig en ljuvlig brunch i form av matig och extremt nyttig chokladmousse innan männen i mitt liv kom hem igen.


Älskar dessa helger när vi inte har något inplanerat så vi kan göra sånt som faller oss in. Självklart så finns det alltid göranden att ta tag i på gården men just helger som denna kan vi bara vara. 

Rensade bort lite grästuvor ur gruset runt huset medan Adam och Örjan tog hand om båtarna och Engla och Tindra hästarna. 

Till middag blev det grillat kött, majskolvar, sallad och hemmagjord sötpotatispomme. Njutbart även det!


Fick igår hem nya produkter från TrendRehab (som jag är ambassadör åt) som vi testade och blev väldigt förvånade över hur sköna de var. Fotmassage, massagekudde, motståndsband och cirkulationstrimmer. Min rabattkod Sandra ger 20% på hela sortimentet, gäller även på reavarorna.

Alltså ni MÅSTE bara testa fotmassagen som har zonterapi!!! Ni anar inte hur fantastisk denna är, det gjorde inte jag heller innan jag nu gick möjlighet att testa den! Bjuder på en kvällsbild på den, mina trötta fötter mådde prima vid läggdags.



Avslutade min lördag, som blev bättre än förväntat, med film-mys tillsammans med min älskade Tindra.

Påminner om det lilla hjärtklicket här nedan om du gillar detta inlägg... Tack snälla du!!



En kommentar publicerat i Allmänt, Båtliv, Hälsa, Hästliv, Livet på gården, Samarbeten, sjukdom, träning;
Taggar: Air footmassager, Massagevännen, massagekudde, Sankt Annas skärgård, Skärgårdsliv, TrendRehab, better bootys, cardio, cirkulationstrimmare, fit over 40, fitness, livet på gården, löpning, motståndsband, nyttig chokladmousse, samarbete, träning, workout, zonterapi
#1 - - Anonym:

Vilken härlig dag💕/ Mikaela

Svar: 🥰
Sandra Vulkan