Så himla spännande!!!

Efter två nästan helt sömnlösa nätter, som gjorde min huvudvärk skarpare än vanligt, var det otroligt skönt att åka in till Yogagroup för 75 minuter Yinyoga med fina Marja som lärare.

Yinyoga är en lugn yoga i stillhet, där en stannar i varje position i 3-7 minuter för att komma åt kroppens bindväv, stilla tankar och skapa medvetenhet och ro i sinnet. Perfekt en dag när energin inte är på topp eller nåt tankarna snurrar mer än vanligt. 

Jag åkte in till Norrköping i snöblandat regn men åkte hem i strålande sol, lite som mitt sinne faktiskt. Solen sjönk sakta ju närmare hem jag kom och jag var tvungen att stanna och fota några gånger. 




I förrgår fick jag ett oväntat och mycket trevligt telefonsamtal av en underbar person. Hon undrade om jag vill starta ett samarbete med hennes företag. Jag blev oerhört förvånad och smickrad över erbjudandet som jag genast tackade ja till. 

Igår kväll att vi ett telefonmöte och gick igenom hur vi ska samarbeta den närmaste tiden. Känns verkligen spännande!

Mer info kommer snart...



Klicka gärna på hjärtat här nedan om du gillar detta inlägg och vill läsa mera
❤⬇️