Nej!! Nu vill jag inte mer...

Min hosta som, till min stora glädje, började försvinna i mitten på veckan har fått ny kraft. Redan i fredags kväll fick den grepp om mig igen och hostattackerna avlöste varandra. Detta fortsatte under gårdagen...

Andningen känns tung och orken är nästan obefintlig. Jag blir lätt andfådd för minsta lilla och varje liten ansträngning (i form av en kort promenad från soffan till toan eller en tur uppför eller nedför trappan) skapar långdragna och smärtsamma hostattacker.

Igår eftermiddag kom även febern tillbaka så idag har jag planerat att ringa 1177 om läget är densamma under morgonen och förmiddagen. Onödigt att gå med en lunginflammation om det skulle vara det...

Jag är så otroligt bitter och less på att inte få bli riktigt frisk! Jag längtar efter att kunna yoga, promenera, springa och stå på min älskade Fitnessplate. Men först måste jag såklart bli bra mycket bättre. Orkar ju inte ens gå korta rastpromenader med våra hundar på våra små ägor...




#1 - - Anonym:

❤❤❤Krya på dig❤❤❤/ Mikaela

Svar: Tack snälla du! 😘❤
Sandra Vulkan