Andrum & uppdatering om nulägets status...

Åkte till jobbet trots mitt mående igår. Huvudvärken var lite bättre och jag insåg att jag på jobbet skulle jag kunna gå in i en professionell roll och slippa tänka hela tiden. Och så blev det. Jag gjorde mitt jobb på ett önskvärt sätt och mina tankar fick lite andrum.

Jag startade gårdagen.på allra bästa sätt med 60 minuters mjuk morgonyoga på Yoga Yama med bästa Marja. Välbehövlig yoga med rätt andningsteknik genom hela passet. Efteråt drack jag en kopp te och fick mig en fin pratstund med Marja.

Promenerade sedan till jobbet i takt med att dagen började gry.


Engla mår rätt så okej även fast skola har börjat och med den tidiga mornar och fler krav. Mitt mammahjärtat glädjer sig men är också på min vakt, beredd på att fånga upp henne om hon rasar igen...

En kommentar publicerat i Allmänt, Hälsa, sjukdom, träning;
Taggar: depression, kronisk huvudvärk, mitt älskade jobb, morgonyoga, neurologisksjukdom, psykisk ohälsa, smärta, yoga, yoga yama, ångest
#1 - - Anonym:

❤❤❤/ Mikaela