Resa bokad, firande av Engla & att lyssna in kroppen...

Igår morse ville min kropp och troligen mitt sinne inte träna alls. Inte ens en promenad. Så det var bara för mig att lyssna in och istället tillbringa 1 1/2 timme i "lugna" personalrummet på jobbet innan jag började min arbetsdag. Satt där i mörkret, i en fårskinnsfotölj, och tittade på serien "Vikings" och surfade runt lite på mobilen. En skön start på denna fredag, om än ovan start för mig...

Efter en trevlig arbetsdag promenerade jag till Englas lägenhet. Vi packade ihop det som hon skulle ha med sig hem och väntade in Örjan. På vägen hem stannade vi till i Söderköping för att hämta upp en stor fin smörgåstårta som Engla önskade sig till sitt firande.

Hemma väntade min pappa med våra hundar som varit hos mina föräldrar på semester sedan julafton, och Tindra och hennes kompis Ella. Familjen njöt av smörgåstårtan och jag åt grillad kyckling. En mysig middag som avslutades med presentöppning för Engla.



Bäst av allt var att jag äntligen kunde boka flygbiljetter åt mig, Engla och Agnes till Spanien i sommar, efter att ha fått semester den veckan beviljad. En vecka med dessa två underbara tjejer kommer att bli något extra!!
Nu har vi något riktigt trevligt att se fram emot!




#1 - - Anonym:

Härligt 😍/ Mikaela