Samlar på positivitet...

Försöker fylla dagarna med så mycket positivitet jag kan just nu för att inte fastna i allt det jobbiga som titt som tätt snurrar i tankarna. Det kan vara allt från att se allt vackert som omger mig t.ex under promenader, till att suga åt mig av minsta lilla positiva feedback från någon annan.
Jag har, som jag tidigare berättat, otroligt fina kollegor som uppmärksammar ens insatser i det dagliga arbetet och lyfter extra bra arbete tydligt. Detta har jag fått uppleva flera gånger denna vecka, troligen på grund av att jag är tillbaka i min "rätta" roll igen.

Dessutom fick jag ett härligt mail med feedback från TrendRehab som jag samarbetar en del med.
Min feedback till dig är 
att du är grymt duktig ett rejält driv där du gör
otroligt bra resultat 
trots att ditt (Instagram)konto inte är det
största direkt. Du är också underbar 
att kommunicera med raka rör men går också
att resonera bra med det 
gillar jag. 

Dessa ord gjorde mig väldigt glad! Dessutom fler än jag som älskar plattan som jag vet mår mycket bättre efter att ha införskaffat sig en, och detta är därför jag fortsätter att promota den. 



Hade för övrigt ännu en fantastisk dag på jobbet igår och jag åkte därifrån med ett leende på läpparna. 


#1 - - Anonym:

Bra att samla posiviteter. Ja, driven är du verkligen, en ren inspirationskälla. Dessutom är du omtänksam och snäll. På jobbet är du en underbar kollega att ha i sitt arbetslag. Du är driven, professionell, mycket bra på dokumentation och en lyhörd pedagog.❤❤❤/ Mikaela

Svar: Men åhhhhhhh 😢❤ Tusen tack min otroligt fina vän och kollega!! Dito! 🥰😘😍
Sandra Vulkan