Smärtan slog till som väntat...

Natten till igår sov jag bättre än de senaste nätterna. Jag somnade i Örjans famn i vettig tid. Men hela natten blev inte så bra iallafall. Tre gången vaknade jag av att min huvudvärk var väldigt smärtsam. Två av gångerna fick jag skynda mig till toaletten för att kräkas. Men jag lyckades av någon märklig anledning att somna om, vilket brukar vara nästan omöjligt när smärtan är så hemsk. Tröttheten som jag inte känt av den senaste tiden kom till mig som en tröstande hand. Tur det för annars hade jag troligen brutit ihop totalt.

Som ni säkert förstår så blev det en dag i sängen för mig igår. Men jag blev inte ensam hemma, jag fick sällskap av en lätt febrig Tindra. Hon har varit dålig i några dagar, men är nu på bättringsvägen. Vi får vara tacksamma över att vi fått mått hyfsat hela familjen över jul och nyår iallafall.

Försökte meditera en stund men tankarna satt som fastnaglade och jag lyckades inte släppa dem..



Men huvudvärken gav med sig lite under dagen och jag fick tillbaka lite livslust igen. Nattens och morgonens sömntimmar gjorde mig gott även om det inte räckte för att få mig tillbaka helt på banan igen. Men om huvudvärken ger med sig lite till så kommer det nog kännas ännu lite bättre.



Jag fick även i mig lite mer ätbart igår, både brunch, mellis och middag, dock väldigt små portioner. Men allt är bättre än inget!
#1 - - Anonym:

❤❤❤/ Mikaela

#2 - - Mamma ❤:

Skönt att ditt mående har blivit lite bättre. Hoppas att du snart kan jobba igen. Kram ❤❤❤