Energin flödade!!

Igår morse hände något som nästan aldrig händer mig numera. Jag vaknade som vanligt tidigt, redan klockan 05.55. Tänkte först gå upp men insåg att jag faktiskt bara fått mig fyra timmars sömn. Så jag la mig tillrätta i sängen ingen, drog på mig mitt älskade tyngdtäcke och somnade om. Nästa gång jag vaknade var klickan 8.45. Så in skönt att få sova så länge! Kände mig riktigt utvilad.

Mickis och jag tog en morgonpromenad med Ludde tur och retur till Uvmarö. Bästa starten på dagen! Efter frukost skjutsade jag Tindra till hennes jobb i kiosken i Lagnö och Mickis åkte hem.

Bjuder på en bild på min extremt goda brunchsommartallrik.


Sedan fick jag mängder av energi och bestämde mig för att försöka röja uppe på magasinet för att kunna göra ett sovrum till Adam och Moa där (så de inte behöver dela hus med Engla och Tindra när de kommer om ett par veckor). Svetten rann om mig när jag stökade omkring. Trasmattor från mamma och pappas vänner Iris och Uffe placerades ut och täckte golvet som blir sovrumsdelen. Alla övriga möbler, kartonger och bråte stuvades ihop och skyms nu av flera överkast som hänger från taket som avskärningsväggar. Detta fixade Örjan samt att han säkrade upp en liggande dörr som staket för trapphålet. Lite med småfix kvar och sen ska sängen på plats. Det kommer att bli så mysigt däruppe. 


Tröttnar aldrig på denna fantastika vy!!!
#1 - - Anonym:

Skönt med energi💕/ Mikaela

Svar: Ja! Som jag saknat min energi! 😃
Sandra Vulkan