En fin sista dag...

För att hålla mig sysselsatt och lägga tankarnas fokus på något annat än det vidrigt jobbiga som väntar idag, så ägnade jag min förmiddag igår åt promenader, städning, matlagning, mockning mm innan jag kunde ge Nova all min uppmärksamhet.

Vi såg till att ge Nova en fin sista heldag tillsammans med oss med extra gott att äta, lek ute och mys i soffan. Skämde bort henne så mycket som vi bara kunde hela dagen. Hon verkade så lycklig, trots smärtan i hennes ben (som hon såklart fick smärtstillande för). 



Vi gjöt även ett betonghjärta att pryda en minnesplats här ute för vår älskade hund som vi alltid kommer att bära med oss i våra hjärtan. Det hela känns så overkligt, som en hemsk mardröm som vi aldrig kommer att vakna upp ur...





#1 - - Mamma ❤:

Kram till er alla ❤

Svar:
Sandra Vulkan

#2 - - Linn:

Men åh... </3

Svar: ❤🥺
Sandra Vulkan