Säg hej till Lowis ❤

Mitt i all sorg hade vi igår en glädjande stund då vi åkte och hälsade på vår blivande nya kattunge Lowis.

Lovis tingade vi innan allt jobbigt med Nova hände och det var tur i oturen. Jag, Engla, Tindra och Moa åkte ner till Lowis som just nu bor på landet utanför Valdemarsvik. Den sötaste och finaste honan jag någonsin träffat på. Och gosig som bara den dessutom.



Helgen efter skolavslutningen kommer hon att flytta hem till oss. Som vi nu längtar...

Under kvällen igår fick jag leka frissa och bleka slingor i Moas hår. Två timmar tog det att dra ut alla slingor ur hennes tjocka och långa hår. Men vi tog visserligen några Prosecco pauser också och hann prata massor med varandra. Tindra var med en stund och spelade kort med Moa medan jag jobbade på med håret. Innan Tindra tog med sig Nova för att få rå om henne stund själv.



Kvällen avslutades med musik och gitarrspel med sång. Så trevligt att få roa sig med Örjan, Adam och Moa.


#1 - - Anonym:

Låter som en bra dag❤❤❤/ Mikaela

#2 - - Mamma ❤:

Kram till er alla. Gosig katt, Lovis. ❤