Sista torsdagen...

Det är så himla tråkigt att mitt gym har beslutat att ta bort våra morgonpass på torsdagar, pga att vi är för få som deltar. Och vi som bara ÄLSKAR dessa underbara pass... Jag har skickat mail till gymmet med en vädjan om att få ga dessa pass kvar, men har inte ens fått ett svar. Dåligt enligt mig.

Så igår såg vi till att få ut så mycket som möjligt av vår träning. Efterlängtad acroyoga, flera olika svåra poser som jag för bara några veckor sedan aldrig hade kunnat föreställt mig att klara. Glädjeruset och den positiva energin som detta för med sig kunde jag leva på hela gårdagen. Var faktiskt otroligt effektiv på jobbet igår, helt plötsligt så var klockan redan 16.30 och dags för mig att åka hemåt.









2 kommentarer publicerat i Allmänt, Hälsa, träning;
Taggar: acroyoga, nordicwellness, nordicwellness mirum Norrköping, yoga, yogapass, yogaposer, yogi
#1 - - Anonym:

Häftigt! Synd att de tar bort torsdagarna🌺/ Mikaela

#2 - - Mamma ❤:

Vilka brudar. 👏👏 Tråkigt om det tar bort torsdsgsyogan. Kram ❤

Svar: Ja men jag har nog löst det med gymmet nu.
Sandra Vulkan