Underbart yogapass & Underbart väder...

Avslutade min måndag med ett tufft core-yogapass, ett sånt pass som en blir totalt slut av. Åkte sedan till lägenheten och kröp ner i sängen redan vid 20.30-tiden efter en skön dusch. Låg och tittade på en serie på mobilen och somnade en timme senare.

Upp igen vid 5 för att göra mig iordning för ännu ett yogapass vid 6. Denna gång blev det mycket ben men även en hel del core igen. Och vi avslutade med lite acroyoga. Det roligaste med dessa yogapass!!

Jag och Pernillas syster fick ställa oss med hälarna mot varandra i Nedåtgående hund. Sedan skulle vi sätta ihop våra ena fötter med varandra och pressa dem uppåt så att våra ben blev raka. Sedan säger Zacharoula åt oss att lyfta nästa ben och göra likadant, något som i mina öron lät helt omöjligt men som vi faktiskt klarade.


(Det är jag till höger.)

Vilket fantastiskt väder vi hade igår!! Jag är så glad över att jag har ett jobb där jag får spendera mycket av min arbetstid utomhus, iallafall på sommarhalvåret.

Slutade tidigt igår och åkte genast hem till Ludde. En stund i solstolen innan mockning i hagen i väntan på hovslagaren. Sedan gick jag in och lagade mat till mig och min man. Inga ungdomar hemma igår.

Jag improviserade i köket och lyckades riktigt bra med middagen. Recept kommer vartefter, måste bara mäta lite så att måtten blir rätt.
Håll utkik efter ost- och kycklingfylld zucchini.


Avslutade denna fina tisdag med Fitnessplate × 3 och min serie som jag bara måste titta klart på. Faktiskt en finsk serie som påminner om Beck. Finns på Netflix och heter "Sorjonen". Har dessutom lärt mig lite finska på köpet.
#1 - - Anonym:

Så häftiga yogaställningar!/ Mikaela

#2 - - Mamma ❤:

Vad duktiga ni är på olika yoga ställningar. Kram 🥰

#3 - - Mamma ❤:

Vad duktiga ni är på olika yoga ställningar. Kram 🥰