Bästa sättet att ladda batterierna...

Det finns helt säkert någon med makt över vädret som vill mig väldigt väl. Igår kom sommaren tillbaka som änglars välsignelse. Jag tillbringade min förmiddag iklädd bikini, liggande i en solstol som jag fick plocka fram ur sin vinterförvaring mer än ett halvår tidigare än jag trott.



Detta gav mig lite av den återhämtning som jag så väl behöver just nu. Vaknade med skarp huvudvärk och ett illamående påkallat av min magkatarr, men vid lunchtid hade alla dessa symtom lindrats ganska så mycket pga vilan i solen.


Kanske låter lyxigt och semesteraktigt, men till och med jag kan se att jag är så värd denna magi som uppstår i min kropp när solstrålarna får smeka min hud. Livet är inte en dans på rosor för oss i nuläget, men vi laddar våra batterier när vi får chansen.