Stjärnan i mitt liv ⭐

Idag fyller stjärnan i mitt liv 15 år!

I 15 år har denna underbara stjärna lyst upp våra liv och överöst oss med kärlek. Kan bara gissa hur mycket stordåd hon kommer att uträtta under sin livstid.

Tror inte att det finns någon som har mer omtanke och kärlek i sitt hjärta än min älskade Tindra, och hon drar sig inte för att visa detta.



Min fina, fantastiska, underbara Tindra detta är till dig: Jag kan inte nog förklara min lycka över att få äran att vara din mamma, den som fått gåvan att bära dig i min mage och älska dig helt förutsättningslöst. Du ger mig så otroligt mycket kärlek och jag är väldigt stolt över dig och din styrka, din klokhet och ditt mod. Du står upp för det du tror på till 100% och tar hand om dem som har det tufft. Ibland behöver du påminnas om att ta hand om dig själv och tanka energi, och där finns jag som stöd och med öppen famn. Du håller på att bli en självständig ung kvinna och du kommer att lyckas med det mesta som du vill uppnå i livet.
JAG ÄLSKAR DIG!!

GRATTIS min älskade tindrande stjärna på din 15 årsdag!!! 
Njut av din dag tillsammans med oss och din fina vän Nellie!

Puss och kram
från din stolta mamma
2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: 15 år, födelsedag, min stjärna, min älskade dotter
#1 - - Anonym:

Grattis Tindra🎉🎁🎂

#2 - - Anonym:

/ Mikaela