Äntligen fick jag min sömn...

Först och främst vill jag säga:
Tusen tack för alla hjärtisar på inlägget igår!!!
Det värmde gott i mitt hjärta.

❤🙏

Sov otroligt gott natten till igår och vaknade full med energi. Äntligen!!! Tänk vad sömn kan göra för måendet egentligen!

Öppnade på jobbet och hade en mycket givande dag på med mina fina kollegor och fantastiska barn.

Bild från gårdagens ljuvliga rastpromenad. Se så det glittrar vackert i vattnet.

Efter jobbet åkte jag och min älskade Engla in till Norrköping och fixade id kort till henne. Kändes märkligt att gå in på en galleri, det var ett bra tag sedan sist. (Skatteverket ligger i en av gallerierna i Norrköping). Det var som att det inte existerar någon pandemi därinne. Massor av folk överallt. Det enda som skvallrade om pandemin var skyltar vid ingångarna till butikerna som berättar hur många som får vistas i butiken samtidigt och de lite mer utdragna köerna. Men inne i gallerian får det tydligen vistas hur många som helst... Märkligt.

Vi hade även några till ärenden i Norrköping som vi var tvungna att uträtta på plats, olika foder och mineraler till hästarna behövdes köpas bl a. Men snabbt in och snabbt ut och inget onödigt tittande på andra saker, samt att det var väldigt få personer i dessa butiker (som ligger I ett område i utkanten av staden).

Väl hemma hann jag fixa lite med tvätt, disk och en dusch innan ett pass på Fitnessplate. Vill passa på att påminna om att min rabattkod Sandra fortfarande ger 20% rabatt på hela sortimentet med bl.a. tyngdtäcken, fotmassage, Fitnessplate hos TrendRehab. Gäller även på reapriserna!! Ta och kika in för din hälsas skull.
Och ett långt mysigt samtal med min mamma! innan läggdags.