"Sandra!! Åh min Sandra!"

Många hjärtliga välkomnanden fick jag mig på jobbet igår.
"Jag hoppades att du skulle vara här idag, och så är du det." sa ett barn när hen anlände till förskolan.
"Åh Sandra jag har saknat dig!" sa ett annat barn och kröp upp i min famn.

Så himla underbart att få dessa genomärliga kommentarer, gester och leenden från barnen som jag dagligen får äran att utbilda och samlära tillsammans med.

Underbara gryning.

Nog märktes det på mig att jag varit sjuk, för energin dalade efter bara någon timme och huvudvärken var skarp. Men det lindrades efter en stund ute och energin kom tillbaka. 


 Förmiddagen spenderade vi i skogen detta ljuvliga blomsterhav av vitsippor. 

Jag slutade tidigare än vanligt för ett läkarbesök med Engla i Norrköping. Och lite andra ärenden.

När vi kom hem fixade vi i stallet tillsammans innan vi gick in och hade det mysigt med Tindra i soffan.

Gårdagens fantastiska solnedgång, förevigat från övervåningens ena fönster.

#1 - - Tina:

Barn är för härliga!

Svar: ❤🥰😊
Sandra Vulkan