Seg morgon & Mysig ridtur...

Igår morse var jag riktigt trött när mitt alarm ringde ochcjag snoozade två gånger innan jag klev upp. Det hör inte till vanligheterna men tror det är ändringen till sommartid som tar ut sin rätt.

Egentligen hade jag inte alls bråttom upp,  men ville så gärna få en lång och lugn morgon hemma innan jobbet. Så långfrukost och 45 minuters yoga hann jag med.

Onsdagar är min kortaste arbetsdag jag jobbar 07.30 till 13.15. (Men de senaste onsdagarna har jag hoppat in redan kl 05.45 pga personalfrånvaro.) Otroligt få barn igår men vi fick till både temaarbete, barnyoga och lite andra utmaningar innan min arbetsdag var slut.

När jag kom hem bestämde Engla och jag oss för en ridtur tillsammans. Inget som händer speciellt ofta men ibland blir även jag sugen på en tur.



En timme skrittade, travde och galopperade vi på grusväg, landsväg och skogsdunge.. 
Så mysigt!
Och jobbigt, mina ben var alldeles möra efteråt, orkade knappt gå. Fin träningsvärk idag vill jag lova...