Stilren & Praktisk... (i samarbete med Gaston Luga)

Jag har en längre tid mest använt mig en strandväska och en märkes tygpåse med mina ting i när jag åkt hemifrån. Men har nu tröttnat på dessa då de är lite för rymliga vilket leder till att det samlas även onödiga ting i dem plus att det inte är lätt att hitta det en letar efter...

Blev därför så himla glad när jag fick erbjudande om ett samarbete med Gaston Luga, ett svenskt företag som säljer snygga och praktiska ryggsäckar i veganläder. Perfekt med ryggsäck nu när jag snart tänkt börja cykla till jobbet.


Bra med småfack till det allra viktigaste som nycklar mm och på baksidan finns ett fack för mobiltelefonen, det gillar jag.

Den jag valde tycker jag är stilren och riktigt snygg, passar till allt. Att den är veganvänlig är såklart också ett stort plus.

Om även du vill ha en sådan här ryggsäck eller en annan av Gaston Luga's modeller så får du 15% i rabatt med rabattkod Vulkanskaslottet15.