Växlande känslor...

Igår fick jag en eftermiddag en mysig stund med mina älskade döttrar vid köksbordet. Plugg till två kommande prov för Tindra, som hon kämpade så himla bra med. Och lite skrattanfall och ätande ingick också I vår stund tillsammans innan de gick in till sig igen.



Jag fick även till ett riktigt härligt och utmanande yogapass. Jag behöver bli bättre på att få till såna här pass själv nu. För i förrgår fick jag det tråkiga beskedet att Yoga Group har gått i konkurs. Pandemin har minskat ner antalet yogisar under de fysiska klasserna och därmed drivit företaget i konkurs. 
Så himla sorgligt!


Resten av eftermiddagen bäddade jag ner mig under en filt i soffan. Mitt huvud var lite extra bråkigt igår och när jag till slut tillät mig att landa och vila så var det välbehövligt.

Utanför ven vinden så det knakade i väggarna, samtidigt som solen sken på en lätt molntussad himmel. Så ljust och fint inne, dessutom nystädat dagen innan, och ruggigt ut. Detta skapade en mysig atmosfär inne i soffan.