Summerar semestern...

Igår började jag jobba igen efter min semester. Vanligtvis brukar jag tycka att det är jobbigt att börja jobba igen då jag brukar tycka att semestern aldrig borde ta slut.

Men inte i år.
Jag längtade faktiskt tillbaka till jobbet och vardagsrutinerna. Började nog bli lite rastlös. Och har haft mängder med fantastiska dagar.

Så här kommer en liten summering efter en tillbakablick:

Midsommarfirande med min familj, med kubbturnering, sommardrinkar och en tur med traktorn och skrindan.

Midsommarfirande med familjen Everitt en vecka senare och fina soliga dagar tillsammans efteråt.

Resan till Österlen och Malmö med Engla och Agnes. Bland det bästa på hela semestern.

Mängder av stunder av bad och sol på klipphällar och stränder, både ensam och i sällskap av bl a Örjan Pernilla, Mickis och Malin. Vädret har ju varit helt underbart!!

Besök av Mikela och Elsa, ett kärt återseende. Åkte bl.a ut till en ö och njöt återigen i solen och badade.

Adam och Moa kom hem, älskar att ha dem här, så mycket kärlek bjuder de på. Och jag fick Adams stöd vid Luddes sida när han somnade in, ovärderligt.

Hotellnatt, underbar middag och pubtunda i Norrköping med Örjan. 

Besök av mina föräldrar och deras härliga vänner.

Båtturer över dagen eller i solnedgången.

Resan till Enköping med mys med min gudson och Tjejkväll med Jesica och Mikela. Sög ur det sista ur semestern.











Igår hade vi studiedag och fick hjälp av vår chef att planera upp de första veckorna som inte blir som vi tänkt pga en väldigt tragisk händelse. (Detta är inte min sak att berätta om av hänsyn till de närmast drabbade.)