Vårdade både husen, stallet och min hud...

Har redan ändrat min sömnrytm.en aning. Sover numera till runt 08.00, vilket är otroligt skönt. Somnar även en eller ett par timmar senare än vanligt, men får mig ändå upp mot 10 timmars sömn per natt!!!
Snacka om att jag behövde semester.

Gårdagen ägnades åt storstädning, både av vårt hus och till viss del även tjejernas hus. Jag körde fyra maskiner med tvätt och fixade med allt i stallet. Dessutom bäddade jag rent i sängen och började packa inför min resa.

När jag var klar med alla "måsten" passade jag på att köra en ordentlig omgång med ansiktsvård. Proceduren bestod av tre olika ansiktsmasker med olika egenskaper.




Var mjuk och len som en babyrumpa efteråt.



Hade träningsvärk efter mitt Soma Move pass så igår blev det endast lite strechande yogaposer. Och en omgång på min Fitnessplate 4D.

Avslutade gårdagen med ostar och ett litet glas vin med Örjan framför TV'n. Har inte direkt några hungerkänslor alls just nu. En väldig kontrast mot för ett år sedan då jag inte hade någon mättnadskänsla och var hungrig hela tiden. Nu får jag lov att påminna mig själv om att äta något och dricka vatten.