Diplomering & Skärgårdsförskola...

Igår morse hade jag lyxen att kunna ta sovmorgon fram till 05.15 trots att jag öppnade. Detta pga att flera barn är sjuka eller lediga då det är sportlov. Men min kroppsliga väckarklocka förstod tydligen inte det. Jag vaknade klockan 04.20, som jag oftast gör numera.



Men det gjorde mig egentligen inte nåt. Jag gick upp och åt min frukost i lugn och ro, tog ut hästarna och rastade Ludde utan minsta stress. Sedan åkte jag till jobbet och satte mig vid datorn. Jag passade på att skicka in mina inlämningsuppgifter till Barnyoga.com. Det stod att det kunde ta mellan 1 - 2 månader att få sitt diplom. Bara att äta nu då, tänkte jag.

2 timmar senare vibrerade min mobil till i fickan. Mitt diplom hade kommit redan!!!
Jag blev så himla glad över att jag blivit godkänd och det med bravur. 


Så nu har jag titulera mig:
Diplomerad Barnyogaledare


Då vi som sagt hade ytterst få barn så ville jag och min kollega hitta på något som vi inte gör varje dag med barnen. Så vi packade ner frukter i en ryggsäck och tog en skön promenad till badplatsen/campingen på Kalvholmen, som ligger bara ett stenkast från förskolan.



Tänk så fantastisk att få jobba i denna ljuvliga miljön! Det är verkligen en ynnest!


Åh snälla glöm inte att klicka på hjärtat här nedan om du gillar mina inlägg och vill fortsätta att läsa om mina dagar, mitt liv.
❤⬇️
Tack på förhand!!