Zonterapi, Pokébowl & Min fina svägerska...

Igår var jag bara in och jobbade en kort stund, 05.45 till 08.30. Därefter åkte jag hem och hämtade upp Tindra och vidare in till Norrköping. Tingsrätten var vårt slutmål. Tindra var vittne i en rättegång.

När vi kom hem igen intog jag soffläge en stund med min fotmassör (även på denna gäller min rabattkod Sandra, 20% rabatt på reapriset!!) Otroligt njutbart och välgörande då den inte bara masserar väldigt skönt, den ger dessutom zonterapi!

Lite fix och städ i köket och dammsugning innan jag började med middagen. Hemmagjord pizza till Örjan och Tindra, och en smaskig fräsch pokébowl till mig.


Blandad plocksallad, sötpotatis, gurka,  avokado, sparris, soltorkade tomater, inlagd ingefära, ädelost och torkade tranbär i en av mina fina Coconut bowls. 

Engla var ut och åt och firade att hon nyss fyllt 18 år med tre vänner. En god drink, Passionsfrukt Mojito, skickade hon en bild på.


Dennis (Örjans bror) och Maria (min fina svägerska) kom med sin husbil till oss igår kväll. Vi fick en mysig kväll med mycket prat då vi hade massor att ta igen. Vi har inte setts sedan i somras Maria och jag. Då vi båda är tröttmössor så sa vi god natt redan strax efter 22.00. Örjan och Dennis höll sig vakna några timmar till...