Magisk morgon... trots mardrömslikt uppvaknande.

Finns det något ljuvligare än när värmen slår emot en när en öppnar dörren tidigt på morgonen?
Jag älskar det!!
Jag älskar sommaren, det är min absoluta favorit årstid!

Det var ljust ute redan vid 03.58 när jag vaknade med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig. Det är ett riktigt mardrömsscenario att försova mig en av mina öppningsdagar. Men två minuter senare ringde mitt alarm. 
Jag drack mitt morgonkaffe och mitt te innan jag tog med mig Ludde ut för att han skulle få rasta av sig. Shortsvarmt ute redan då.

När jag åkte till jobbet fick jag njuta av solen som sakta steg över dimmiga fält. 
Magiskt vackert!


Då jag inte velat stå på min Fitnessplate medan jag varit förkyld så har min rygg kapitulerat helt. Jag har fått smärta mellan skuldror, i nacken och i ryggslutet. Det var länge sedan jag hade ont i ryggen.

Men igår kväll ställde jag mig äntligen på den. Oj vad det kliade i huden när blodcirkulationen kom igång igen. Och smärtan i ryggen försvann nästan helt genast. Även mina tarmar kom igång igen efter flera dygns protest (troligen ett resultat på min minskade matlust och inaktivitet).

Om du känner dig lite nyfiken på dessa Fitnessplate future 3D och 4D så hör av dig så kan jag berätta mer om dem och hur de kan hjälpa dig på olika sätt. Rabattkoden Sandra ger dig 20% extra rabatt på de redan nedsatta priserna hos TrendRehab

En mycket fin investeringen för din egen hälsas skull!