Renovering av Lillstuga etapp 2...

Trodde när jag vaknade igår morse att jag klarat mig från biverkningar från min järninfusion i onsdags. Det enda jag märkte under onsdagen var att det åter såg ut som att jag kissade blodblandat.

Åkte till jobbet glad och nöjd.
Sedan tog det knappt en timme så fick jag extremt kraftig yrsel så jag var tvungen att lägga mig ner på mattan som barnen satt och lekte på, för att inte svimma. Där låg jag sedan på rygg, yr och illamående med hjärtklappning och kallsvettningar, och låtsades yoga med barnen. En bra lösning då jag inte ville skrämma dem men samtidigt behövde få upp benen i högläge. Hade mobilen bredvid mig ifall jag behövde ringa ner Pillan från fritids, innan en av mina kollegor kom. Men jag återhämtade mig en aning.

Det fick bli en lugn förmiddag ute på gården för min del, och aktiviteter som gjorde att jag kunde sätta mig ner i leken med barnen. Bl.a fick en filt vara min sommarstuga dit barnen kunde komma och hälsa på och fylla på med vätska och frukt.



Efter jobbet njöt jag en stund i min ensamhet i solstolen. Sedan satte jag igång med etapp 2 i renoveringen av Lillstugan, nämligen golvläggning.
Jag och Örjan brukar alltid lägga golv tillsammans, men igår var han på jakt efter en ny bil och åkte runt i typ halva Sverige med Anton. Så igår fixade jag det helt själv. Först ett isolerande underlag och sedan ett klickgolv. Jag letade reda på sticksågen, vinkelhaken och en penna sedan var det bara att köra på. Det är nu endast en liten remsa kvar att lägga golv på, men först ska dörrfodret tas bort. 
Jag är supernöjd över mitt arbete!!
Kan själv!