Vårsommardag...

Vad är det egentligen med tisdagarnas väder? 
Nu har det varit två tisdagar i rad med typ sommarväder och dagarna före och efter inte alls i klass med tisdagarna.

Igår hade vi 20°C och soligt, dock blåste det rätt så kraftigt men det var ändå underbart skönt. Jag var ute med barnen på jobbet hela eftermiddagen, från kl 13.30 tills att barnen gick hem. Både barnen och jag njöt av att kunna ha tunnare kläder på oss.

Jag startade min morgon igår med sovmorgon fram till kl 05.00. Satt kvar länge vid frukostbordet och kollade på en Netflix-serie på mobilen. Tog ut hästarna till hagen och rastade Ludde innan jag landade i ett lagom utmanande och skönt yogapass (vägledning via en onlineklass hos Yoga Group).

Jag var ledig fram till 13.30 för lite ärenden med Engla i Norrköping. Bl.a så lämnade hon tillbaka datorn till skolan så nu är det kapitlet avslutat. Vi var även på första besöket på vuxen psykiatrin, ett bra första möte tycker jag. Vi åt, efter Englas önskemål, lunch på Max. Inte my cup of tea egentligen. Men gissa om jag blev glatt överraskad när de numera serverar Pokébowl. Jag åt en Pokébowl med grillad kycklingfilé och sesam/ingefärsdressing..Jädra så gott det var!!!

En mysig förmiddag och lunch med min fina älskade äldsta dotter!!



Blir så himla varm i hjärtat av alla era hjärtklick ska ni veta!!!
❤⬇️
Tack!!