Välkommen sköna maj...

1 maj bjöd på en hel del sol, lite hästliv och yoga.



En bra dag helt enkelt!

Jag har känt mig ovanligt stel de senaste dagarna, vilket jag vet beror på att jag inte haft energi till att yoga ordentligt sedan mitt halsont. Men igår kände jag att det var dags att komma igång igen. Så det fick bli ett improviserat, ganska lugnt, yogapass ute i solen. Som sagt lite stel var jag allt. Och mitt högerknä smärtar vid vissa rörelser. Men jag anpassade yogan efter min kropp.


Tindra jobbade sin första arbetsdag på Sankt Anna våffleri igår. Självklart åkte jag och Engla dit så att Engla kunde få sig en mumsig våffla skapad och serverad av vår Tindra. 


Mycket folk men väldigt pandemianpassat. Endast uteservering och utspridda bord.
Kan varmt rekommendera ett besök dit!
Öppet helger 11-17 fram till midsommar och därefter varje dag.


Engla har nu hittat en medryttare till Bingo. En kille som redan är väldigt förtjust i vårt Gotlandsruss, redan efter första mötet igår. Tror att det kommer att bli jättebra.
Plus en tjej som tar lite "ridlektioner" plus pysslar om Bingo lite extra på helger och lov.