Check på många punkter...

Huvudet var extremt trött igår efter studierna i tisdags. Ändå blev det en riktigt bra dag på jobbet. Barnen och jag fortsatte vårt arbete med en färgcirkel som växer fram på en av väggarna hos de yngre barnen. Sedan hade jag en stunds reflektion tillsammans med en ödmjuk och fantastisk kollega.

Slutade tidigt och åkte då in till Norrköping för att uträtta flera ärenden (tankade bilen, köpte födelsedagspresenter åt Tindra, goda drycker åt mig & Örjan och bordsspeglar till jobbet). Sedan en sväng till Söderköping där jag fortsatte att pricka av min lista (pantade säckvis med burkar/flaskor, införskaffade en ny perkulator, hämtade ut paket, mediciner och matkassar).

Det slog mig vad märkligt dumt det är att jag står och tycker att det är pinsamt att ha så mycket pant, när jag faktiskt gör något gott för miljön. Dessutom fylldes kontot på mig 585 kr. Vilket bara borde kännas bra.

Hem och packade upp all mat (10 påsar), medan Engla slog in presenterna. Sedan fick det bli mys i soffan och en kvart på Fitnessplattan.

Ett litet tips om denna Fitnessplate future 3D:
Då väldigt många fått försämrad blodcirkulation efter Covid-vaccinet (jo det är konstaterat) så är denna platta utomordentligt bra för att förbättra blodcirkulationen igen.
Fitnessplate future 3D och 4D finns hos TrendRehab och med rabattkoden Sandra får du 20% rabatt på reapriset.

Alltså dessa två fina vänner ❤❤