En date med min man... ❤ (varning för bildbomb på en alldeles magisk kväll)

Att äktenskapet skulle vara lekande lätt jämt är inte direkt dagens sanning. En får hela tiden jobba på att göra det så bra som möjligt för varandra.

Det är inte konstigt att en lovar att älska varandra i nöd och lust på bröllopet.



Örjan och jag har gått igenom ett gäng motgångar i vårat liv tillsammans. Jag blev sjuk och därmed sängliggande i ett halvår ca, vi har förlorat många av våra nära och kära, Engla lever med psykisk ohälsa vilket självklart påverkar oss alla, fått kämpa för barnens bästa på många vis, med mycket mera.

Det är inte alltid som vi gått ur striderna och sorgerna starkare, men oftast har vi lyckats komma tillbaka på banan igen efter en svår period.

Det är lätt att hamna i någon slags slentrian i äktenskapet. Och tappar då bort varandra och vår starka kärlek. Lite så har det väl varit den senaste tiden.

Just därför valde jag igår att uppmärksamma vår kärlek till varandra och skärgården som vi bor i med en överrasknings date med min man. Han fick några instruktioner om att komma ner till båten efter jobbet. Jag hade fixat middag till oss båda som jag packat med mig och satt på bryggan i solen och väntade när han kom.

Vi tog sedan båten ut till en kobbe där vi njöt av maten, varandras sällskap, skärgården, ett glas vin och en alldeles ljuvlig solnedgång.













Ren magi 😍😍😍

Kvällar som denna är minnesvärda och bygger på pluskontot.
#1 - - sandra ledin:

Vilken mysig kväll ni fick. Vilken miljö att spendera med just den man älskar mest. Magiskt <3

Svar: Alldeles ljuvligt och fortfarande overkligt att vi bor i detta paradis ❤💕
Sandra Vulkan