En superpirrig dag!!!

Sov dåligt under natten till igår. Att jag kom i säng på tok försent efter en alldeles underbar kväll hemma hos bästa Anki och Anders, var nog en stor bidragande faktor. Och att Selma busade med Ronja gjorde det inte bättre. Att jag dessutom var super nervös gjorde det nästan omöjligt att sova.

Äntligen kunde vi umgås med våra fina och kloka vänner i lördags kväll. Anders hade lagat så god mat efter mina lite krångliga behov. Så tacksam för det! Och trots att vi pratade konstant så kändes våra 6 timmar tillsammans alltför få.
Men snart ses vi igen!!

Mitt pirr berodde på att Englas nya häst BoJack var på väg till oss från Irland och kom kll 19.00. Så lycklig för Englas skull att hon fått möjlighet att köpa denna vackra 3-åring. Så häftigt att han åkt ändå från Irland, där han påbörjade sin resa i torsdags.


Lite mager och skakig efter den långa resan, men såå fin. Theo och Bingo blev spralliga och nyfikna på BoJack som fick mat i hagen mittemot de två äldre.

Theo tittar nyfiket på när BoJack lastades ur den stora hästtransport.


Jag var så lycklig och lättad för Englas skull att jag var tvungen att gå in och gråta lite i min ensamhet.