Nu är jag sådär stolt igen...

En hyfsat bra söndag med en kopp te i solen, egentid med Tindra och flera timmars läsning/lyssnande av studielitteratur efter ännu en hel natts sömn.
Selma och Ronja gjorde mig sällskap i solen och passade på att pussas lite.
Därefter skjutsade jag Tindra till hennes internat i Gamleby, med ett stopp på matbutiken i Gusum. Jag är så otroligt stolt över Tindra när hon ska handla mat till sig själv. Hon jämför priser och överväger noga vad hon bör prioritera att köpa. Detta trots att det är jag som betalar. Hon kan göra av med sitt studiebidrag lite för fort men när det gäller mina pengar är hon väldigt ekonomisk.
När jag kom hem bakade jag en pizza till Örjan och Engla. Och till mig lagade jag en mumsig kycklinggryta med curry och zucchinipasta. Blev två matlådor till denna vecka dessutom.
Sammanfattningsvis en lugn dag där jag ändå fick en del gjort utan att vara speciellt aktiv.